Jongen, Spel, Kind, Op Je Hoofd, Geluk

We zijn begonnen met mat-pose, waarvoor een paar opwarmingsoefeningen nodig zijn.

De belangrijkste doelgroep van deze workout zijn beginners omdat ze vooral lage rugpijn hebben en niet weten hoe ze hun les moeten gebruiken. Het belangrijkste punt hier is dat de mat pose een soort warming-up is en dat het je moet voorbereiden op de moeilijkere poses in de toekomst.

De taak "1" wordt gedeclareerd. De leraar zorgt voor hand-tot-handhouding en de leerling moet een houding aanhouden en haar hand op de schouder van de leraar. Dit helpt de instructeur om te bepalen of de armactie correct en echt is. Er zijn twee doelen. De eerste is om de voet/enkel te versterken en de tweede natuurlijk om de juiste houding te creëren. We vinden een goede positie van het bekken en het helpt om de rug recht te houden.

"2" is een ademhalingsoefening, dus de bewegingen moeten hier volgens "A" en "B" zijn. Ze zijn ook afhankelijk van uw leeftijd, dus het is goed dat u zich op uw gemak voelt. Het gebruik van uw diafragma is verplicht. Het kind moet aan beide kanten ademen en de bekkentonus vinden.

"3" is een luchtplaatsing: voordat je begint, vul je de kamer met wat lucht, zodat je je bekkentonus kunt vinden. Daarna zet je je rechtervoet op de grond met je linkervoet ernaast en dan zet je je voet op de linker box van het bekken – deze blijft op de grond. Je zou hier middenrifademhaling moeten nemen. De bewegingen van het kind moeten veilig en correct zijn.

De oefeningen van deze sessie zijn heel eenvoudig, de kinderen kunnen gaan zitten of staan ​​en je kunt de instructeur starten door de kinderen te vertellen dat ze moeten ademen. Je moet de allereerste instructies op de een of andere manier zorgvuldig regelen. We moeten ongeveer een minuut stappen nemen en dan moeten we stoppen. Kinderen moeten een tijdje op de grond blijven, dan kunnen ze zitten of staan.

Daarna beginnen we met Beg, dan de bekkenstoot, dan de billen, dan de buikspieren, dan schouderblad enz. De leraar geeft na elke oefening advies. Daarna kiezen we de Oefeningen van de dag.

Ik ben erg blij om te horen over de lesmethoden van Moshe Kashen. Dit soort methoden zijn degene die ik volg:

Elke les begint met opwarmingsoefeningen (BJon & Moshe). leraren geven gedetailleerde instructies, gasten luisteren aandachtig en ouders doen suggesties.

Daarna geven de docenten uitleg en advies over hoe de oefeningen moeten worden gegeven.

De les eindigt meestal met het opnieuw vragen aan Rafa naar zijn benadering van de les.

Hierna ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van het werk. Als we de instructies hadden gevolgd was ik wat voorzichtiger geweest, helaas denk ik dat dit een beetje coach was, en een beetje Moshe Kasher "expert".

Het Engels van Moshe Kasher is correct en behulpzaam, en ik ben ervan overtuigd dat hij de leerlingen goed kan ontwikkelen, vooral in vergelijking met sommige van de meer ervaren instructeurs, hoewel ik denk dat de invloed van de ouders ook behoorlijk merkbaar is.

We appreciate the great training at Eindhovenspart van Ondering.

Nou, ik moet zeggen dat we erg uitkeken naar onze les.

A loud complex of yelling and shouting was the signal for the starting class and after which, everybody gradually gathered into the gym.

No sooner had we entered, the sound of sneakers squeaking across the corridor was loud and repeated itself many times over. The bare lack of noise confirmed to us that the gym was packed.

The gym was correct in every possible way: big, spacious, having a nice big roaring fire and the weather was perfect.

A big impressive room with a very general feel. The music was upbeat and the smell of the woods was in the air.

Children having fun and loving their lesson

The teacher was excellent and we had no trouble whatsoever. The schedule includes a warm up and a stretching break after every lesson.

Gymnastics floor has the famous handrails along the sides of the walkway and spiral tracks, but the hoop and the rope were not very high

We arrived late, perhaps 10 minutes plus, because the lessons went Off!! Well, not really, as somebody else just walked in at the time I was about to enter – but I was distracted. Other gunners entered – they were yelling over the music and pushing their heels into the stirrups as they walked up the steps and the conversation was interesting.

Rafa's ladies training is amazing. I am a big fan of Nadia Comaneci, but Rafa was certainly up there for me. She is by far the strongest female gymnast I have ever seen.

Tough room for beginner participants

ADifferent levels for all ages & abilities

Dit is een goede plek voor alle niveaus van gymnastiek en ook voor sommige professionals. De sportschool biedt ook lessen voor vaders die nog nooit hebben geskied.

Categories: My Blog