diverse business people putting their hands together in cirle - teambuilding stockfoto's en -beelden

Laten we hier nu eerlijk zijn. Soms is een pak aardappelen van 30 pond niet bepaald wat we een "gemakkelijke prestatie" noemen. In feite zijn aardappelen niet eetbaar. De meeste voedingscoaches en zelfs artsen zijn het erover eens dat aardappelen een zeer hoog zetmeelgehalte hebben dat door onze cellen wordt gebruikt. Het probleem is dat onze cellen daar niet veel ruimte hebben, zodat voedingsstoffen moeilijk binnen kunnen komen. En als je te veel complexe aszetmeel hebt, zullen je insulinespiegels omhoogschieten en zul je uiteindelijk zo veel insuline opnemen dat je hersenen ac Borg zo snel.

Volgens ACSM hebben acro-elleboogpatiënten geen duizenden dollars aan fitnessapparatuur nodig, ze hebben alleen een goed apparaat nodig dat bij hun lichaam past (met name hun elleboog). Een goed apparaat dat veel beter bij je lichaamsvorm past dan al het andere dat er is, is gewoon de kers op de taart. Je hebt geen apparaat nodig, je hebt DUIZENDEN bananen nodig. Hoe is dat zelfs mogelijk? Leer de basisprincipes van voeding om goed te kunnen eten.

Ga naar YouTube.com en zoek naar "Hoe eet ik op de juiste manier". Dit is een video die de ACSM heeft gemaakt. Deze video is voor Lijnzaadolie en Bloemolie. Vervolgens leggen ze uit hoe je haverzemelen, brood, haver, tarwebrood, gekiemde granen, bonen, maaltijden eet en hoe je een licht verteerbaar dieet volgt. Dit is wat je moet eten voordat je gaat sporten en sporten. Natuurlijk wil je daarna weer aanvullen met lijnzaadolie.

Ik eet graag het best mogelijke voedsel, maar soms bezoek ik nog steeds YouTube en zoek ik op hoe ik voedsel correct eet. Dus, dat gezegd hebbende, onthoud dat regelmatig gezond eten het eten echt gemakkelijk maakt. Als je je voedsel niet graag in veel zetmeel eet, ga dan geleidelijk over op het eten van meer zetmeel in kleinere porties. Op die manier ben je beter af en heb je meer brandstof dan je lichaam kan verbranden. Het kan een paar dagen duren, maar uiteindelijk zul je in staat zijn om te eten zoals je wilt.

Ik train op een High Performance Bodybuilding Dieet. Het is een uitgebalanceerd dieet dat voedingsmiddelen bevat die elke bodybuilder zou moeten eten. Dit dieet bevat ook de bovenstaande ingrediënten, samen met een lichte hoeveelheid zetmeelrijke koolhydraten, bruine rijst en appels/groenten.

Als ik gezond ben, train ik hard, laag in koolhydraten en een beetje hoog in eiwitten. Ik probeer heel weinig vezels te eten en ik luister meestal naar mijn acro-tijdschema (acro-races zijn de enige keer dat ik het grootste deel van mijn voedsel eet. Ik haat vis, ik haat granen, ik haat bonen, enz.). Dit dieet bevat weinig vet en veel eiwitten, en heeft mijn maag "groter gemaakt" dan mijn koelkast is afgezwakt.

Mogelijke maaltijdideeën:

* Kook 1 vlees of vis per dag.

* Gooi er 1 ei per dag in.

* Je hoeft geen koolhydraten of eiwitten te eten vlak voor of direct na de training. Volg het maaltijdplan voor het eten van kleine maaltijden gedurende de dag.

* Eet gedurende de dag met tussenpozen van 1 uur en 30 minuten.

* Drink minstens 7-8 ons Gatorade of andere sportdranken per uur.

* De helft van mijn dag is een erg drukke dag. Tijdens de lunch eet ik 1 echt goed stuk fruit; meestal een sinaasappel of een druif, en een zak gemengde, verse groenten.

* Op een gegeven moment zal ik een paar kleinere maaltijden hebben, zoals steaks (Sidney verstoort het kipdiner), rauwe groenten of een tonijnsteak.

* En, afhankelijk van hoe mijn andere maaltijden gaan, zou ik rauwe eieren kunnen hebben als ik er nog over heb.

Als je strakker wilt worden, eet dan de groenten, punt uit! Je doet het geweldig!

Veel succes en "geef nooit op met je dieet"

Categories: My Blog